De acum putem interacționa cu Primăria Oradea și pe internet, prin Ghișeul Online
21 Ianuarie 2020
13:40
Primăria Oradea simplifică activitatea cu contribuabilii, precum și cu toți cei care au nevoie de documente emise de instituție, prin digitizarea unei părți a activității.
Astfel, de Luni, 20 Ianuarie, siteul www.oradea.ro are o nouă secțiune – Ghișeul Online. (link direct AICI)
Ghișeul Online reunește sub aceeași platformă toate serviciile online existente ale Primăriei Oradea, dar și unele servicii noi:
- Plată impozite
- Abonamente de parcare
- Depunerea și urmărirea stadiului pețiilor
- Emitere autorizații pentru traficul greu
- Depunerea declarațiilor fiscale
- Arhiva personală (dosar fiscal personal)
- eliberare Certificate fiscale
Accesul la serviciile Ghișeului Online – Primăria Oradea se poate face:
- Limitat – pe bază de CNP/CUI sau fără autentificare – caz în care nu sunt accesibile serviciile de depunere declarații fiscale, eliberare certificate fiscale și acces la dosarul fiscal personal
- Complet – pe bază de user și parolă
Pentru a obține user-ul și parola trebuie să completați o cerere care se găsește în format .docx AICI, iar împreună cu copia cărții de identitate, să le depuneți în sediul Primăriei sau să le transmiteți pe adresa de e-mail primărie@oradea.ro