fbpx

CAS Bihor are probleme cu telefoanele. Sunt prea multe solicitari intr-o zi

telefon casLa Casa de Asigurări de Sănătate (CAS) Bihor telefoanele sună non stop.

 

Printr-un comunicat de presă CAS Bihor își cere scuze față de toți contribuabilii care apelează numerele de telefon ale instituției și nu le este preluat apelul. Reprezentanții CAS spun că datorită unui număr mare de persoane care sună zilnic, sunt zile în care nu pot fi onorate toate solicitările.

Precizăm că momentan baza de date a CAS Bihor trebuie actualizată manual cu sumele achitate de către persoanele fizice şi persoanele fizice autorizate care au obligaţia de plată către fondul de asigurări de sănătate până la implementarea sistemului de obţinere online a acestor plăţi de la Administraţia Financiară.

Totodată CAS Bihor reaminteşte persoanelor care achită contribuţia de asigurări sociale de sănătate la Administraţia Financiară din zona de domiciliu că trebuie să prezinte o copie după aceste plăţi la CAS Bihor pentru a se opera calitatea de asigurat. Aceeaşi situaţie se aplică şi tinerilor cu vârsta între 18-26 de ani care sunt elevi/ucenici/studenţi şi nu realizează venituri din muncă şi care au obligaţia prezentării adeverinţei care atestă anul de studiu. Fără înregistrarea acestor documente de către CAS Bihor, persoanele în cauză nu pot beneficia de servicii medicale gratuite şi pot întâmpina greutăţi şi întârzieri în obţinerea reţetei electronice.