fbpx

Consiliul Judetean vrea reabilitarea drumului Salonta – Beius – Stana de Vale

drum in lucruDin 2020 s-ar putea să circulăm mai bine pe ruta Salonta – Tinca – Belfir – Șoimi – Pocola – Beiuș – Stâna de Vale.

 

22 Octombrie 2013

13:46

Astăzi, 22 Octombrie 2013, la Oradea s-au reunit președinții și vicepreședinții Consiliilor Județene din Bihor, Satu Mare, Sălaj, Maramureș pentru a stabili care drumuri, din zonele pe care le prezintă, ar trebui propuse spre modernizare în cadrul  Programului Operațional Regional 2014 – 2020 în Regiunea de Dezvoltare Nord – Vest.

Cei prezenți, Zamfir Ciceu – preşedintele Consiliului Judeţean Maramureş, Mihai Adrian Ştef – preşedintele Consiliului Judeţean Satu Mare, Tiberiu Marc – preşedintele Consiliului Judeţean Sălaj, Cornel Popa – preşedintele Consiliului Judeţean Bihor și Kiss Alexandru – vicepreşedintele Consiliului Judeţean Bihor, au ales, de comun acord, că prioritar este tronsonul I.

Vorbim de ruta Salonta – Tinca – Belfir – Șoimi – Pocola – Beiuș  Stâna de Vale – Remeți – Valea Drăganului – Ciucea – Românași – Jibou – Benesat (Racord Supuru de Jos) – Ulmeni (Racord Satu Mare, Racord Seini-Orașul Nou) – Șomcuta Mare – Cavnic – Bârsana – Dragomirești.

Un covor asfaltic lung de 363,405 km din care 116,728 km sunt pe teritoriul județului nostru. Valoarea estimată a lucrărilor este de 215 milioane Euro, la care Bihorul va contribui cu aproximativ 60 de milioane.

În ceea ce privește termenele de realizare a planurilor acestea sunt:

  • Realizare S.F. + cerere de finanțare: intervalul 15 Iunie 2014 – 15 Aprilie 2015
  • Realizare PT + Detalii de execuție: intervalul 15 Aprilie 2015 – 15 Octombrie 2015
  • Semnare contract de finanțare: 15 Octombrie 2015
  • Semnare contract de lucrări: 15 Iunie 2016
  • Finalizarea lucrărilor: 15 Iunie 2020

Aceste termene sunt termene limită – ele vor fi cu siguranță devansate.

ne informează Mircea Jacan, purtător de cuvânt CJ Bihor. Totodată discuțiile de astăzi s-au axat și asupra autostrăzii Transilvania, dorindu-se includerea ei ca și proiect de prioritate majoră în Strategia de Dezvoltare Regională.

 

Ioana Mădălina Ștefănică

Comments
  1. Adrian Magda

    aș fi preferat să fi propus și să realizeze odată pentru totdeauna drumul Oradea – Beiuș – Deva

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *