fbpx

Modalități de plată și check-in la NEVERSEA 2019

festival muzică, constața, 5 - 7 iulie 2017Bine de știut!

 

26 Iunie 2019

17:20

Mai este puțin și festivalierii se vor putea bucura de ediția cu numărul 3 a celebrului festival de pe malul Mării Negre! Până atunci, venim cu câteva sfaturi utile despre modalitățile de plată și check-in pentru Neversea.

Check-in ONLINE
Da, se poate face și online și este GRATUIT, iar cei care își fac din timp Check-in-ul pot fi printre primii care își ridică brățara de la festival. Accesând site-ul www.neversea.com sau direct din aplicația Neversea disponibilă pe Android/iOS, posesorii biletelor trebuie să completeze cu atenție datele personale solicitate, apoi să efectueze procesul de Check-in. Organizatorii festivalului recomandă check-in-ul online pentru că poate ușura munca tuturor și salva timpul. Cei care aleg această variantă vor avea acces rapid în festival deci pot evita cozile de la Credit Points.

TOP UP
Și anume Pușculița de Festival. Adică, după realizarea cu succes a Check-in-ului, festivalierii vor putea să-și creeze și propria pușculiță, unde își vor putea încărca bani, selectând serviciul Top Up. Suma încărcată acolo va fi transferată pe brățara ce se va primi la corturile de check-in, după prezentarea biletului de acces. Tot pentru a evita cozile și aglomerările, se recomandă încărcarea inainte de festival, iar în timpul acestuia se poate încărca brățara și direct din aplicația mobilă NEVERSEA. Banii vor putea fi recuperați pe toată perioada festivalului, numerar, la oricare dintre cele 25 de Puncte de Încărcare. Acest proces se va efectua până luni, 8 iulie, ora 10.

Cei care au efectuat Top Up online, pot cere și recuperarea online dar doar pentru suma încărcată tot online și contra unei taxe de procesare de 5 lei. Pentru asta, se va completa un fomular de refund online, până în 12 iulie, pe site-ul neversea.com.

Transfer bilet
Acest serviciu nou este special pentru cei care au achiziționat mai multe bilete, pentru că vor putea efectua check-in și pentru prietenii lor  Pentru aceasta, vor alege opțiunea de TRANSFER a biletului. Astfel, posesorul inițial al biletului va trebui să completeze datele persoanei care va primi biletul – nume, prenume, email, telefon, localitate – și să se asigure că biletul în format fizic sau electronic, ajunge la persoana la care dorește să-l transfere. Așa, persoana care primește biletul, își va putea face check-in online. Doar persoana înregistrată în formularul de check-in va putea să primească brățara de festival, pe baza unui cod de bare valid și a cărții de identitate. Aceste sisteme de plată sunt oferite de Raiffeisen Bank și VISA și au avut success și la edițiile anterioare, implementate pentru a simplifica sistemele de acces și pentru a oferi siguranță festivalierilor.

Alte informații bine de știut:
– Tinerii sub 18 ani au nevoie și de documentul care atestă acordul părinților, pe lângă bilet și act de identitate.
– Accesul minorilor sub 14 ani se face pe baza unui bilet valid și însoțiți de un părinte.
– Ridicarea brățării de la corturile de Check-In se va putea face în perioada 2-3 iulie, în intervalul orar 14 – 22, iar în timpul festivalului, se va realiza în intervalul 14:00 – 06:00.

Și o veste foarte bună și eco în premieră – brățara din această ediție va fi realizată din plastic reciclat RPET! Așasar nu uitați să vă bucurați de experiența inedită din 04 – 07 Iulie de la Constanța!