Oradea are LOGO! Este orașul regilor și a art-nouveau-lui
Orașul se identifică vizual.
10 Mai 2019
12:00
Joi, 09 Mai, a fost prezentată noua identitate vizuală a Oradiei, sub forma unui logo și a sloganului „Art Nouveau, Life Nouveau”.
Simbolul grafic al brandului Oradea este „Supercoroana” – o transpunere metaforică prin desen a staturii, unicității și prestigiului orașului. Fără să imite artefacte istorice, Supercoroana vorbește despre mândria și demnitatea de a fi orădean, și include:
- o coroană pentru trecutul istoric, pentru Orașul regilor;
- o coroană pentru arhitectura art-nouveau a orașului, pentru Orașul muzeu;
- o coroană pentru natura minunată, pentru băile geotermale, fluturii, nuferii, pentru Orașul geotermal;
- o coroană pentru o societate multi-etnică, pentru Orașul cultelor;
- o coroană pentru o comunitate multi-culturală, pentru Orașul cosmopolit;
- o inimă pentru oamenii acestui oraș, pentru buna lor înțelegere și armonie, pentru credințele lor și mai ales, pentru Copiii lor
Odată finalizat acest proiect major al orașului, Oradea se impune și în zona branding-ului, prin munca și rezultatul exemplar. Simbolul Supercoroanei surprinde armonios istoria, cultura și patrimoniul bogat al acestui oraș și este în același timp un simbol al toleranței și acceptării diversității, în toate formele ei.
Mihai Jurca, președinte executiv APTOR
Logo-ul va fi folosit în campaniile și materialele de promovare ale orașului.
Ciprian Costa