fbpx

Valea Iadului e de azi o Vale a Raiului. FOTO Actiune ecologizare

Ecologizare Valea Iadului Podul lui Herghel Bihor ADDEPT BIHOR 24 August 2013 Evenimente OradeaOmul sfințește locul. Acest lucru au demonstrat voluntarii înscriși în campania de ecologizare a „Văii Iadului”.

25 August 2013

14:06

 

Ieri, 24 August 2013, Asociația ADDePT cu sprijinul a 38 de voluntari au derulat o amplă campanie de curățare a Văii Iadului. Zona, de mult timp neîngrijită și ignorată de turiști și nu numai, iată că se bucură de acum înainte de o schimbare la față. Astfel că în locul numit Podul lui Herghel s-a amenajat o zonă de picnic, unde fiecare putem staționa liniștiți grație și noului spațiu de parcare amenajat.

Concret s-au derulat lucrări de curățare a zonei, atât de mizerii cât și de vegetația crescută abundent și haotic. S-a nivelat zona de parcare cu ajutorul unui buldozer, s-a cosit iarba din împrejurimi, și s-a curățat zona izvorului de unde nu puțini sunt cei care vin pentru a-și lua apă. A fost montat un foisor, două tomberoane, unul pentru fracție uscată iar un altul pentru fracție umedă, au fost realizate 4 vetre de foc și montate plăcuțe cu avertizări ecologice.

În 4 ore participanții la acțiune au strâns 67 de saci plini cu gunoaie, de pe o suprafață de 0,3 hectare. Evenimente Oradea salută inițiativa ADDePT Bihor și adresează mulțumiri celor implicați în proiect pentru munca depusă. Cu toate aceste niciun turist nu este scutit de responsabilitatea a respecta natura și de a nu lăsa mizerii în urma campărilor pe care le face. Fotografiile le regăsiți pe Pagina Evenimente Oradea de Facebook.

Acțiunea de ecologizare „Valea Iadului – un colț de rai” a fost coordonată de Asociația pentru Dezvoltare Durabilă și Promovarea Turismului (ADDePT) Bihor în cadrul Programului „Omul (re)înverzește locul”, implementat de Asociația Salvați Dunărea și Delta în parteneriat cu Centrul pentru Politici Durabile Ecopolis și spijinit de Dorna.

 

Ioana Mădălina Ștefănică

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *