fbpx

12 alimente care previn imbatranirea

femeie frumoasa palarie floare mare plaja sursa foto cloudfront punct netAlegerile alimentare corecte pot conduce la întârzierea fenomenului de îmbătrânire.

 

20 August 2014

15:30

Tinereţea pot fi meținută cu ajutorul sportului și al alimentaţiei sănătoase. Alimentele cu proprietăți anti-aging recomandate de specialiști sunt:

  1. portocalele şi lămâile, hrănesc pielea şi o protejează împotriva radiaţiilor ultraviolete, fiind bogate în vitamina C
  2. fructul de avocado, miraculos în combaterea semnelor îmbătrânirii grație vitaminei E și a antioxidanților
  3. căpşunele, murele, merişoarele sau goji îmbunătăţesc memoria pe termen scurt şi previn pierderile de memorie pe termen lung
  4. betacarotenul din morcov, acţionează ca un antioxidant puternic care stimulează regenerarea celulelor dermei
  5. uleiul de măsline, faimos ca drenor hepatic şi biliar, detoxificând organismul
  6. nucile braziliele, cea mai bună sursă de seleniu care sporește elasticitatea pielii
  7. strugurii roșii, conțin antioxidanți puternici care activează o proteină ce ne susține sănătatea și longevitatea
  8. turmericul previne pierderile de memorie și boala Alzheimer’s, antioxidantul Cucurmin din turmeric ne protejează de bolile de inimă și cancer
  9. gogoșarii roșii, doar o jumătate ne asigură aportul zilnic necesar de vitamina C care tratează ridurile și pielea uscată
  10. ceapa, bogată în quercitină, un antioxidant miraculos. Detalii aici
  11. lubenița, oferă organismului nostru vitamina A, C, dar și lycopene, un antioxidant cu rol anti-îmbătrânire
  12. somonul, foarte recunoscut pentru Omega 3, previne uscarea și degradarea tenului, fiind un „hidratant” natural al pielii

Citiți aici despre 8 sucuri naturale care îți dau energie, aici de ce ne simțim adesea obosiți, iar aici despre cele 15 alimente care ne aduc mai multă frumusețe.

Gabriela Zaica