fbpx

Ajutor, eu de ce nu slabesc?

poza 1 - wrightliving.comPoate că și tu te afli printre cei care și-au făcut un abonament la sala de fitness și urmează un program alimentar sănătos, dar nu reușesc să mai dea jos din kilogramele în plus.

02 Martie 2014

13:00

 

Îți ofer câteva sfaturi pentru a reuși să duci mai departe lupta cu kilogramele fie că ești la început de drum, fie că te-ai rătăcit și nu reușești să dai jos ultimele kilograme.

Efortul și alimentația.

Studiile arată că persoanele care se apucă de fitness cresc și aportul caloric și în loc să slăbească iau în greutate. Fii foarte atent/ă la cât mănânci, poate nu îți dai seama ca mănânci mai mult ca de obicei, de aceea încearcă şă urmărești aportul caloric.

Nu doar exerciții cardiovasculare.

Dacă aparatul cel mai folosit de tine e bicicleta staționară sau banda de alergat e cazul să mai schimbi sau să alternezi. Încearcă să lucrezi și la aparatele din sală, lucrează și pentru stimularea masei musculare. Aceasta din urmă îți va îmbunătății metabolismul și astfel vei reuși să arzi mai ușor grăsimile.

Jurnal de antrenament.

Ține un jurnal în care să îți notezi ce lucrezi la antrenament, greutățile folosite, serii, repetări sau tot ce crezi că e de interes pentru antrenamentul tău. Verifică jurnalul din când în când, vei vedea unde evoluezi și unde mai ai de lucrat și te vei motiva să mergi mai departe.

Intensitatea efortului.

Dacă atunci când ai început mișcarea la sală ai reușit să dai jos, iar acum nu mai vezi nici o schimbare deși te antrenezi, e cazul să mărești intensitatea antrenamentelor. La început mișcarea a fost un stimul puternic pentru corpul tău, dar acum s-a adaptat și pentru noi rezultate e nevoie să îl surprinzi din nou. Încearcă să introduci exerciții noi, lucrează la pauzele dintre serii, greutăți, număr de repetări sau chiar tipul de efort pe care îl depui. Poate ești surprins să afli că te poate ajută foarte mult și un antrenament de forță. Fii deschis la nou.

Cântarul te păcălește.   

Nu te cântări în fiecare zi și nu te lua doar după cântar. Poți să ai aceeași greutate dar cu mai puțin țesut adipos. Măsoară-ți circumferințele și calculează-ți procentul de grasime corporală, astfel vei avea o idee mai bună despre ce se întâmplă cu tine și dacă antrenamentele pe care le urmezi te ajută să îți atingi scopul dorit.

poza 2 - strongoverskinny.ie

 

Ca un ultim sfat vă pot spune să aveți răbdare, nu căutaţi soluţii miraculoase şi schimbări de pe o zi pe alta, nimic valoros și de durată nu se construiește peste noapte.

 

Titus Rădulescu  

Antrenor personal – „Premier” London Fitness Academy

titus radulescu