fbpx

Cum ma antrenez dupa sarcina? Sfaturi pentru mamici

 poza-1-fit2drop.com_2.jpgDacă vrei să ai o revenire rapidă și echilibrată după naștere, trebuie să fii atentă la câteva aspecte în timpul antrenamentelor tale.

 

29 Iunie 2014

16:15

Am mai dezbătut, într-un alt articol despre sarcină, și ce exerciții sunt recomandate pe timpul sarcinii (detalii AICI).

Acum, discutăm și ce se întâmplă după venirea copilului pe lume. Vă ofer câteva sfaturi, pentru ca revenirea în formă să se facă corect, rapid și fără probleme.

După naștere, e recomandat să te orientezi pe exerciții ușoare care în lucrează musculatura internă, mai ales cea abdominală. Nu sări pe saltea să faci zeci de „abdomene”, încearcă să lucrezi musculatura internă și tot ce ține de trunchi. Trebuie să îți întărești corpul de la interior spre exterior.

În această perioadă, mai ales dacă alăptezi,  zona pieptului e sensibilă, de aceea nu e indicat să faci prea multe exerciții polimetrice. Rămâi pe sol, pe cât posibil, și orientează-te pe exerciții cu mișcări controlate.

În ceea ce privește efortul cardio, începe cu un efort în zona aerobă, în funcție de nivelul tău de fitness, și crește treptat nivelul spre cel anaerob, dacă dorești. Antrenează-te după nivelul tău de energie, iar dacă ai o zi mai solicitantă, las-o mai ușor.

 

Titus Rădulescu  

Antrenor personal – „Premier” London Fitness Academy

titus radulescu