fbpx

Curs de Manager Proiect la Facultatea de Stiinte Economice Oradea

avantaje proiect cursDezvoltați-vă profesional alături de specialiștii Centrului de Cercetare pentru Competitivitate şi Dezvoltare Durabilă – Centrul pentru Formare şi Perfecţionare în Domeniul Managementului Resurselor Umane din cadrul Universității Oradea.

 

05 Mai 2014

14:30

La Facultatea de Științe Economice (FSE), din Oradea, se organizează în perioada 18 Mai – 17 Iulie 2014 „Curs de Manager Proiect”. Orele de studiu se vor ține în zilele lucrătoare ale săptămânii, în intervalul orar 16:00 – 21:00.

Alegând să vă specializați în cadrul FSE Oradea veți beneficia de:

  • 100 de ore teorie, aplicații practice și ateliere. Materia este structurată în 5 module și anume: Conceperea proiectelor – 25 de ore, Managementul proiectelor – 20 de ore, Gestiunea financiară a proiectelor – 20 de ore, Dezvoltare durabilă– 20 de ore, Elaborarea proiectului final – 15 ore,
  • Materiale didactice specifice

Pentru înregistrare, cei interesați trebuie să își pună la dosar:

  • Fişa de înscriere
  • Diploma de licenţă sau diploma echivalentă cu aceasta, în original sau copie legalizată sau adeverinţă care menţionează durata de valabilitate şi faptul că nu a fost eliberată diploma de licenţă (în cazul absolvenţilor care au susţinut examen de licenţă în anul 2013)
  • Foaia matricolă/suplimentul la diplomă, în original sau copie legalizată
  • Diploma de bacalaureat în original sau copie legalizată
  • Certificatul de naştere în copie legalizată
  • Certificat de căsătorie în copie legalizată, dacă este cazul
  • Adeverinţa medicală tip, eliberată de medicul de familie, din care să rezulte că este apt pentru curs
  • Carte de identitate sau paşaport (original pentru conformitate) şi copie
  • Curriculum Vitae

Înscrierile se fac în sala F203 a facultății până în 15 Mai a.c. între orele 09:00 – 15:00. Costurile de participare sunt de 1.100 de lei.

 

Ciprian Costa

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *